Spiller massou33 postede et indlæg den 03/09 21:17 på ZooValley Forum: Er der en pilot på flyet? . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Billet til Gratter Monaco
Antal resterende billetter:1070 / 3400
Tjen DKK 1 500
opdage
Opdag Word-søgning
Blandede ord
Find de fleste ord i dette spil med kokken Li fra ZooValley !
opdage
Oplev Bee Lucky
Bee Lucky Rush Bee Lucky Game
Tjen V90 Powkiddy Laptop 64G 2500 klassisk spil
opdage
Scratch Road Trip Ticket
Antal resterende billetter:2000 / 2000
Tjen DKK 14 900
opdage
Drago Scratch Ticket
Antal resterende billetter:2912 / 3500
Tjen DKK 7 400
opdage

emne:  Er der en pilot på flyet?
massou33
20 
03/09/2007 21:17:13

God aften,

Siden d. 08/18 har jeg ikke fået noget svar fra kundeservice på de få stillede spørgsmål.

Jeg vandt en gave ( Catch A Prize loot) den 14/8, den er stadig ikke blevet afsendt.

Så her er mine spørgsmål:
1. Hvor længe skal jeg vente på, at en "stor" gave bliver sendt?
2. Kundeservice forpligter sig til at svare inden for 48 til 72 timer, hvordan kan denne tavshed forklares?

Jeg kan forstå historien om helligdage og alt muligt, men det er det mindste, vi kan gøre for at advare, at informere brugere, der for mange af dem "betaler" (og endda...)! Det er ikke kompliceret, en simpel besked på "min konto"-grænsefladen for at informere om, at svartiden er længere indtil en sådan dato; en lille linje i FAQ for at rådgive om gavefragttider og hvorfor osv.

Uden det tror vi på Bugs , vi mister selvtillid tror jeg - håber jeg - uden grund. Og vi tilstopper et forum, der er for moderat, og kundeservice, der ikke har brug for det, forestiller jeg mig.

Tak for din forståelse.




DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes