Og undskyld at tilføje, men når vi rapporterer de samme problemer på websteder i flere måneder eller år, uden opløsning eller kompensation, sagde SC til mig, at "det er en fejl", jeg stille spørgsmål, og jeg tror ikke, jeg er den eneste ....
Jeg vil forklare min røde tommelfinger om det... Returnering af resultaterne på postkassen, ok, men meget uigennemsigtig for min smag... For ikke at nævne, at der var 2 ting at tage stilling til på MadLotto , inklusive nytten af de optjente Spilpoint , som efter min mening ville have været prioriteret at forholde sig til, hvilket ikke blev gjort... Ligesom, faktisk, fejlene på Mafia, den nye Old Jack, der venter på reparation, blandt andre spil, der går galt og websteder, der afbryder forbindelsen hele tiden... Længe leve internationaliseringen, der er intet at være stolt af... vi har aldrig været så utilfredse med sider...
Det er faktisk fantastisk at have ubrugelige e-mails! mens Spilpoint på lotteri er ubrugelige (ideen med at give til foreninger var god... men intet længere.) og fejlene på mafia uden svar, som har varet i næsten 2 uger..... held og lykke med e-mails igen.