Spiller cricri04 postede et indlæg den 24/08 04:15 på ZooValley Forum: Kundeservice . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere

Oplev King of Bubble Soccer
King of Bubble Foot
opdage
Good Adventure Scratch Ticket
Antal resterende billetter:5000 / 5000
Tjen DKK 7 400
opdage
PopCorn Scratch Ticket
Antal resterende billetter:2925 / 3000
Tjen DKK 7 400
opdage
Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen i Google Pixel 7 smartphone
opdage
Oplev Bee Lucky
Bee Lucky Rush Bee Lucky Game
Tjen en Sony Bdps1700B Dvd Black Adapter
opdage

emne:  Kundeservice
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Jeg synes du har ret, det skete mig mange gange.
Jeg sendte en besked, og i dag blev problemet løst.
men intet at slette.


i hvert fald meget god ide.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Hej alle !!!

Jeg foreslår at tilføje en mulighed; "Slet min anmodning", når du har sendt en anmodning til kundeservice.

Meget ofte skynder vi os at skrive en anmodning, fordi vi har kendsgerningerne og datoerne for hændelsen eller andet i tankerne ... og alligevel indser vi nogle gange, at vi har handlet for hurtigt, eller at problemet er blevet løst i mellemtiden.

I dette tilfælde bør vi være i stand til at gå tilbage på vores ord og slette vores anmodning, det ville frigøre kundeservice.

Alt dette for også at sige, at det ville være godt for kundeservice at se på en af mine beskeder om en kredit/deltagelsesbyttetransaktion, der blev sur for mig!!!!



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes