Har vi en chance for at modtage vores gaver en dag?
For mere end 2 måneder siden skrev jeg på kundeservice omkring 2 euro vundet men aldrig modtaget!!!! Det er ikke for summen, men for princippet.... Jeg havde dog vedhæftet en RIB
Skulle kundeservice ikke betale disse små summer direkte med RIB end med posten (som jeg aldrig har modtaget??)
Dette ville fjerne alle sådanne anmodninger.
Jeg afventer dine meninger og rapporterer til kundeservice.
Hej, Jeg modtog to checks i sidste måned på ZooValley og Wonderz . Men jeg venter stadig på en på MadWin . Altid længere bagud på sidstnævnte, fordi jeg havde bestilt dem på samme tid.
Hej allesammen I går modtog jeg checken på 15 € vundet den 18. november på MadWin og jeg takker drømmen, men jeg venter stadig på checken på 10 € vundet i oktober på ZooValley og sendt siden 3. november endnu ikke modtaget. Tak til drømmen for at løse dette problem.
hej til alle jeg havde gode nyheder i dag, jeg har lige modtaget min check på 10€, som jeg havde bedt om i mere end en måned, jeg ønsker, at du modtager dine gaver så hurtigt som muligt
Hej Har vi mulighed for at modtage vores gaver? at nogen svarer på beskeder sendt til kundeservice??? Det ser ud til, at siden er spøgelse!! Alligevel elskede jeg at komme for at spille på denne side og på CadoVillage
Alt jeg vil have er mine Game Point -gaver! Ikke Spilpoint i bytte men gaverne jeg vandt; Jeg har ventet i 5 måneder, og jeg er ved at miste min legendariske tålmodighed