Spiller webmaster postede et indlæg den 29/01 19:50 på ZooValley Forum: LÆS FØRSTE: Forslag til at hjælpe dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Drago Scratch Ticket
Antal resterende billetter:3167 / 3500
Tjen DKK 7 400
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 30000 punkter
opdage
Scratch Ticket Juke Box
Antal resterende billetter:5067 / 12000
Tjen DKK 750
opdage
Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen i Google Pixel 7 smartphone
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 30000 punkter
opdage

emne:  LÆS FØRSTE: Forslag til at hjælpe dig
miguelita
92 
24/01/2013 20:24:43

Tak webmaster for alle forslag til ns hjælp

god aften

webmaster
1629 
23/01/2013 11:46:29

Hej mamyj

Hvis du har haft problemer med at få adgang til spillene på QuoVerbis søndag og mandag, ved du, at dette problem er løst, og vores websted er tilgængeligt igen.

Hvis du ikke kan spille på vores andre websteder, kan kun kundeservice i dette tilfælde hjælpe dig.

The Web '

mamyj
21/01/2013 09:14:00

🤔
Nogle forslag til at løse dine problemer ...

"Spillene vises ikke på hjemmesiden (stort hvidt mellemrum på midten af siden)"
"indholdet af vinduet (pop-up) af spillet forbliver hvid / sort"
=> Til disse spørgsmål: Problemet kommer fra flash plug-in, som ikke (eller dårligt) er installeret på din computer. Forslag: geninstaller det eller installer en nyere version. Spørg kundeservice om nødvendigt at forklare manipulationerne.


"Når jeg klikker på spil, sker der intet / ingen vindue åbnes"
=> til dette spørgsmål: problemet kommer fra en anti-pop-up, som du har installeret (nogle gange uden at vide det) på din computer. Du skal deaktivere det for at spille vores spil. Derudover er en anti-pop-up ofte inkluderet i "søjler" som Google, Yahoo, MSN ... osv. Igen skal du deaktivere denne specifikke funktion (uden at slette din "bar").


"Jeg gjorde alt det arbejde, der blev foreslået af kundeservice, men det virker stadig ikke"
=> computerens mysterier ... i 90% af tilfældene er ændringen af internetbrowser den ultimative løsning, der kan løse alt! Hvis du f.eks. bruger Internet Explorer, skal du downloade Firefox og omvendt (denne software er gratis).

Husk i hvert fald, at kundeservicen kun kan være effektiv i sit svar, hvis du så præcist beskriver dit problem!


Selvfølgelig, hvis nogle af jer ønsker at udfylde disse data ved at forklare for os hvordan de løste nogle problemer, er de velkommen!

Gode spil alle
The Web '
Jeg kan ikke spille

kawkaw123
15/12/2011 22:33:09

AAH ok Tak for svaret

galinette82
14/12/2011 12:10:33

du har ingen indblanding til at gøre. Det er administratorer af webstedet, der er ansvarlig for valideringen af gevinsterne (generelt sætter det 2 til 3 dage maxi).


kawkaw123
13/12/2011 23:30:05

VENLIGST vinder jeg en lur på 2 euro, men jeg vidste ikke, hvordan man validerede det for at modtage det?

melann
14 
06/12/2011 13:55:16

😂 tak alle sammen, problemet er løst.🙋🙋

webmaster
1629 
06/12/2011 10:24:52

Hej tarik34500 🙋,

Taler du om en sletning af konto? Du skal anmode om kundeservice i afsnittet 'Konto og godkendelse'.

Gode spil!

The Web '

tarik34500
04/12/2011 13:45:07

Hvordan er det gjort at adskille en anden konto?

evatralala89
14 
10/11/2010 12:13:07

Nogle forslag til at løse dine problemer ...

"Spillene vises ikke på hjemmesiden (stort hvidt mellemrum på midten af siden)"
"indholdet af vinduet (pop-up) af spillet forbliver hvid / sort"
=> Til disse spørgsmål: Problemet kommer fra flash plug-in, som ikke (eller dårligt) er installeret på din computer. Forslag: geninstaller det eller installer en nyere version. Spørg kundeservice om nødvendigt at forklare manipulationerne.


"Når jeg klikker på spil, sker der intet / ingen vindue åbnes"
=> til dette spørgsmål: problemet kommer fra en anti-pop-up, som du har installeret (nogle gange uden at vide det) på din computer. Du skal deaktivere det for at spille vores spil. Derudover er en anti-pop-up ofte inkluderet i "søjler" som Google, Yahoo, MSN ... osv. Igen skal du deaktivere denne specifikke funktion (uden at slette din "bar").


"Jeg gjorde alt det arbejde, der blev foreslået af kundeservice, men det virker stadig ikke"
=> computerens mysterier ... i 90% af tilfældene er ændringen af internetbrowser den ultimative løsning, der kan løse alt! Hvis du f.eks. bruger Internet Explorer, skal du downloade Firefox og omvendt (denne software er gratis).

Husk i hvert fald, at kundeservicen kun kan være effektiv i sit svar, hvis du så præcist beskriver dit problem!


Selvfølgelig, hvis nogle af jer ønsker at udfylde disse data ved at forklare for os hvordan de løste nogle problemer, er de velkommen!

Gode spil alle
The Web '



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes