Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Oplev Virtual Spacewar
Virtuelt rumkrig
Gary har det sjovt i dette ZooValley forlystelsespark ZooValley !
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 30000 punkter
opdage
Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen en PC Hp 15.6" Fhd Sølv
opdage
Scratch Road Trip Ticket
Antal resterende billetter:2000 / 2000
Tjen DKK 14 900
opdage
Oplev Virtual Spacewar
Virtuelt rumkrig
Gary har det sjovt i dette ZooValley forlystelsespark ZooValley !
opdage

emne:  Meddelelse til alle: Kundeservice og dig
bernois
07/11/2011 13:07:26

Jeg vil også gerne vide definitionen af "snart", der bruger hjemmesiden.
Det ser selvfølgelig ikke ud som almindelige ordbøger!

calop06
611 
14/10/2011 16:43:33

Hej 🙋

vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.

I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!

Gode spil!
The Web '


Hej skat web 🤪🤪

Så hvor er du fra din besked fra: Besked indsendt den 26/11/2010 12:37:27 ??

Næsten et år allerede 🤪🤪🤕🤕

Kan du minde os om definitionen af snart ??

🎤🎤



lanterne83
60 
14/10/2011 14:06:15

Hej, 😉

Jeg vandt et duftende stearinlys i over en måned, jeg har stadig ikke modtaget noget, jeg er overrasket, for før kom gaverne hurtigt ...
tak for at tage hensyn til min besked


Mit svar er sent, men jeg har ikke åbnet dette emne.
Siden denne forår er et hyppigt fænomen og ikke for alle gaver, tror jeg, det er gjort lidt ifølge deres leverandører eller værdien af gevinsten.
For min del havde jeg forklaring fra kundeservice. Vi skal give et bevis på vores identitet, som jeg tilstår, jeg har ikke gjort endnu, og det blokkerer mig nogle gaver. Men min forsømmelighed straffet mig, det er dumt, bare tiden til at kopiere min CNI, jeg bliver nødt til at tænke over det; men jeg har andre ting i tankerne.
Hav en god weekend! (og m ..... det dårlige vejr kommer, det regner for første gang i måneder, vi bliver vant til den evige sol)

Guizmore
112 
13/06/2011 21:32:39

Hej, her er det ikke et emne at kontakte kundeservice, men bare for at afgive mening. Gå til kundeservice kontaktområde for kontaktoplysninger. 🙂

francois38
12/06/2011 11:30:08

i dag søndag kunne jeg ikke spille yam, men mit spil blev talt som udfør

loungtza
28/05/2011 11:17:58

Hej, 😉

Jeg vandt et duftende stearinlys i over en måned, jeg har stadig ikke modtaget noget, jeg er overrasket, for før kom gaverne hurtigt ...
tak for at tage hensyn til min besked

lalili59
1670 
07/12/2010 16:24:32

Bravo web for dit svar på yayelle, fordi det ærligt er det hospital, der gør det sjovt med velgørenhed ():

calop06
611 
07/12/2010 12:26:53

🙋

😀😀😀😀😀😀

👏 web 🙁y):

webmaster
1629 
07/12/2010 10:29:33

Hej 🙋

Kundeservice forsøger naturligvis at skrive sine svar på vores sprog, men ingen er altid sikker på en fejl ...
Desuden begår du en fejl i din besked, fordi du skulle have skrevet "do" og ikke "gjort" i din sidste sætning! Ligesom hvad sker det for alle!

Med venlig hilsen! 😎

The Web '

yayelle2
25 
06/12/2010 19:43:08

Du har indtastet for mange favoritspil ... Du måtte skrive: - du er indtastet

Det er de slags ting, der invaderer kundeservice, bortset fra tekniske problemer.

QuoVerbis er et QuoVerbis , så du skal skrive med et minimum af stavefejl.

Jeg er ikke sur, simpelthen, jeg er chokeret over fejlene, og det gør mig en fornøjelse at rapportere dem.



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes