Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.
I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!
Gode spil! The Web '
Hej skat web 🤪🤪
Så hvor er du fra din besked fra: Besked indsendt den 26/11/2010 12:37:27 ??
Jeg vandt et duftende stearinlys i over en måned, jeg har stadig ikke modtaget noget, jeg er overrasket, for før kom gaverne hurtigt ... tak for at tage hensyn til min besked
Mit svar er sent, men jeg har ikke åbnet dette emne. Siden denne forår er et hyppigt fænomen og ikke for alle gaver, tror jeg, det er gjort lidt ifølge deres leverandører eller værdien af gevinsten. For min del havde jeg forklaring fra kundeservice. Vi skal give et bevis på vores identitet, som jeg tilstår, jeg har ikke gjort endnu, og det blokkerer mig nogle gaver. Men min forsømmelighed straffet mig, det er dumt, bare tiden til at kopiere min CNI, jeg bliver nødt til at tænke over det; men jeg har andre ting i tankerne. Hav en god weekend! (og m ..... det dårlige vejr kommer, det regner for første gang i måneder, vi bliver vant til den evige sol)
Jeg vandt et duftende stearinlys i over en måned, jeg har stadig ikke modtaget noget, jeg er overrasket, for før kom gaverne hurtigt ... tak for at tage hensyn til min besked
Kundeservice forsøger naturligvis at skrive sine svar på vores sprog, men ingen er altid sikker på en fejl ... Desuden begår du en fejl i din besked, fordi du skulle have skrevet "do" og ikke "gjort" i din sidste sætning! Ligesom hvad sker det for alle!